Fotografia ślubna Bydgoszcz

Opadły liście z drzew, jesień przybrała ponure barwy. Deszcz nie dodaje nam pozytywnego nastroju.
Ale jest taki utwór, który jest dobry na każda pogodę, na długie jesienne wieczory. Łamie serca, powoduje dreszcze, budzi emocje..., idealny do słuchania.... we dwoje, polecam!  (poniżej tekst piosenki w wersji PL i EN)


Pani jestem Twym rycerzem w błyszczącej zbroi, Kocham Cię.
Stworzyłaś mnie takiego i jestem Twój.

Moja Kochana, jest wiele wyborów ale ja chce powiedzieć, że Kocham Cię.

Trzymaj mnie w swych ramionach na zawsze.

Przyszłaś i zrobiłaś ze mnie głupca,

jestem zagubiony w miłości.
I oh oh oh będziemy razem.
Czy nie wierzysz w moją pieśń ?

Pani przez długie lata myślałem, że nigdy Cię nie odnajdę.

Wkroczyłaś w moje życie i we mnie.

Zawsze już niech budzę się widząc Ciebie, każdego ranka.

Pozwól mi słyszeć Twój delikatny szept w uchu.

I w moich oczach nie widzę nikogo innego prócz Ciebie.

Nie ma innej miłości takiej jak nasza.
I tak, oh tak ! Pragnę zawsze mieć Cię obok.
Czekałem na Ciebie tak długo...

Pani, Twoja miłość to jedyna jakiej potrzebuje

jesteś obok mnie gdy chce abyś była,
bo... Moja kochana jest coś co chce abyś wiedziała,
jesteś miłością mojego życia, jesteś moją Panią. 

EN

Lady, I'm Your Knight In Shining Armor And I Love You
You Have Made Me What I Am And.... I Am Yours....

My Love, There's So Many Ways I Want To Say I Love You

Let Me Hold You In My Arms For...ever More....

You Have Gone And Made Me Such A Fool

I'm So Lost In Your Love
And Oh, Oh, Oh, We Belong Together
Won't You Believe In My Song?

Lady, For So Many Years I Thought I'd Never Find You

You Have Come Into My Life And.... Made Me Whole....
Forever Let Me Wake To See You Each And Every Morning
Let Me Hear You Whisper Softly In My Ear....

And In My Eyes.... I See No One Else But You

There's No Other Love Like Our Love
And Yes, Oh Yes, I'll Always Want You Near Me
I've Waited For You For So Long....

Lady, Your Love's The Only Love I Need

And Beside Me Is Where I Want You To Be
'cause, My Love, There's Somethin' I Want You To Know
You're The Love Of My Life, You're My Lady

Popularne posty