Plener ślubny w Bydgoszczy

Wielu z Państwa pyta mnie jaki plener ślubny jest w cenie usługi fotografii ślubnej. 


Dla mnie plener jest możliwością kreatywnego sfotografowania Młodej Pary. Miejsca moich plenerów fotograficznych nie są w żaden sposób ograniczony czy to miejscem (miejscami), czasem trwania, wyborem dnia sesji czy ilością ujęć. Im bardziej ciekawe i oryginalne miejsce, wymagające ode mnie przygotowania sesji tym lepsza okazja do wykonania niepowtarzalnych fotografii. Miejscem pleneru może być np.: natura czyli pola, łąki, lasy może to być architektura miasta: malownicze uliczki starego miasta, ciekawe architektoniczne obiekty, pałace zamki, galerie handlowe również wnętrza pałacowe, obiekty użyteczności publicznej (dworce kolejowe), skanseny, mogą to być miejsca nad wodą: jezioro, rzeka czy plener nad morzem. Takich pomysłów jest wiele wiele często rozmowa z Narzeczonymi kieruje pomysły na ten im najbardziej odpowiadający. Para Młoda otwarta na niestandardowe pozowanie to dla mnie wyzwanie, które z przyjemnością "podkręcam" i zachęcam do jeszcze większych fotograficznych inspiracji. Ostateczną decyzję o tym czy plener odbędzie się w dniu ślubu czy w innym terminie podejmuje Para Młoda, jednak moja rekomendacja od lat jest niezmienna: mini plener w dniu ślubu razem ze świadkami i maxi plener w tygodniu po ślubie. Takie rozwiązanie posiada tzw. plusy dodatnie i plusy ujemne, o których bardzo chętnie z Państwem porozmawiam na spotkaniu, na które serdecznie zapraszam.

Popularne posty